*پوتین: مسیح را در ایران دیدم



عده ای به آیت الله بهجت گفتند:آقای خامنه ای جوان است برای رهبر شدن! آیت الله بهجت در جواب آن عده فرمود:همان یک بارکه گفتند حضرت علی علیه السلام جوان است و ایشان را از خلافت منع کردند،برای هفت پشتمان کافی است

مرحوم محمد تقی بهلول نقل کرده است من در طول مدت عمرم،امرا و صاحب منصبان زیادی را دیده ام اما کسی را به لحاظ بی رغبتی به مقام و منصب دنیایی،همپای\"آقا\” ندیده ام. وقتی در زندگی روزمره او را از نزدیک می بینم حس می کنم که ذره ای میل به دنیا طلبی در او وجود ندارد

علامه عظیم الشان حضرت آیت الله حسن زاده آملی،جلوی حضرت آقا دو زانو نشسته و ایشان را مولا خطاب می کنند،حضرت آقا ناراحت شده و به علامه می فرمایند:\” اینکار را نکنید\".علامه حسن زاده می فرمایند:\"اگر یک مکروه از شما سراغ داشتم این کار را نمی کردم\".


*پوتین: مسیح را در ایران دیدم

چند سال پیش پوتین، رئیس‌جمهور وقت روسیه، برای نخستین بار در طول سی سال انقلاب به ایران سفر کرد.
پوتین، شخصیتی بسیار چارچوب‌مند و منضبط بر اصول دیپلماسی است، اما با این حال چندبار پرسیده بود که دیدار با رهبر جمهوری اسلامی آیا انجام می‌شود یا نه. دیدار انجام شد. در این دیدار رهبری به نکاتی از تاریخ شوروی و قبل از آن اشاره می‌کنند که برای رئیس‌جمهور وقت روسیه جدید بوده است، پس از دیدار مسئولین دستگاه دیپلماسی می‌گفتند رفتار وی تغییر کرده بود و شخصاً و نه از طریق وزیر خارجة خود، به وزیر خارجه وقت کشورمان گفته بود که شما حتماً سفری به روسیه داشته باشید تا با هم گفت‌وگو کنیم.
در برگشت به کشور روسیه، خبرنگاری از وی درباره نظرش راجع به رهبری ایران می‌پرسد و وی در پاسخ می‌گوید: “من مسیح را ندیده‌ام، اما تعاریف او را در انجیل شنیده و خوانده‌ام، من مسیح را در رهبری ایران دیدم “. (به نقل از حجت‌الاسلام مروی)


  • نظر از: اقای تنها...
    1396/06/01 @ 03:20:57 ب.ظ

    اقای تنها... [عضو] 

    سلام استاد
    به ماهم سربزنید

  • نظر از: ماه بانو ❣️
    1395/01/24 @ 07:23:50 ب.ظ

    ماه بانو ❣️ [عضو] 

    سلام استاد
    اسم وبلاگم رو عوض کردم گذاشتم
    خدای تنهایی من……
    سری بزنید ممنون

  • 5 stars
    نظر از: مائده
    1395/01/17 @ 05:21:19 ب.ظ

    مائده [عضو] 

    سلام خانم استقامت وااااااقعا مطالبتون عالیه تشکرفراوان دارم بابت این مطالب خوبتون

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.