موضوع: "سیاسی"

سخن جالب رایس در مورد رهبری

اعتراض خودجوش مردم یزد به سخنان رییس جمهور در شهریزد

 

رییس جمهور محترم:ای کاش شما برای یک بار؛ فقط یک بار؛ فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در تبیین اوصاف یزد و یزدی ها درهمین میدان امیرچخماق و دراجتماع با شکوه و بی نظیر مردم مطالعه می فرمودید

همه استانها متوقعند که مقامات ارشد کشوری در اجتماعات مردمی¬شان ، به خوبی شهر و دیار ایشان را معرفی نموده و از افتخارات و مفاخرشان به صورت جامع و مختصر سخن بگویند؛ چرا که اینگونه سخنرانی ها به دلیل پخش مستقیم در رسانه ملی؛ بازتابهای موثر و وسیعی را دربرداشته و اصالت، هویت، عقبه تاریخی و تمدنی آنها را یادآور می گردد؛ و ای کاش شما برای یک بار؛ فقط یک بار؛ فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در تبیین اوصاف یزد و یزدی ها درهمین میدان امیرچخماق و دراجتماع با شکوه و بی نظیر مردم مطالعه می فرمودید و به جای مصادره هویت یزد با شعار گفتگوی تمدنهای دولت اصلاحات و شخصیتهای منصوب به آن و قرار دادن جناب آقای دکتر عارف -که اگرچه شخصیت قابل احترامی می باشند لکن نماینده یک جریان خاص سیاسی بوده و هیچ موقعیت رسمی و اجرایی دردولت ندارند- در جایگاه سخنرانیتان ، یزد را دیار دارالعلم ،دارالعباده و دیار عالمان بزرگی چون سید محمد کاظم یزدی؛ صاحب عروه الوثقی، شیخ عبدالکریم حایری یزدی موسس حوزه علمیه،آیت الله محمد تقی بافقی، آیت الله ملاعبدالله بهابادی،آیت الله بارجینی،آیت الله اعرافی مرحوم، سومین شهید محراب؛ حضرت آیت الله صدوقی و فرزند گرامی شان و امام جمعه فقید این دیار؛ شیخ محمدعلی صدوقی،آیت الله سیدجواد مدرسی، آیت الله سید محمد مدرسی، آیت الله ابوترابی،آیت الله فرساد، حجت الاسلام و المسلمین وزیری و حجت الاسلام و المسلمین علومی و…و 4000 شهید گلگون کفن و سرداران شهیدی چون عاصی زاده ها ،جعفرزاده ها، الله دادی هها و قهاری سعیدها و … معرفی می نمودید.شهر یزد را شهر ایمان، تقوا، کار، نجابت، تدبیر، قناعت،تلاش،کار و کوشش و الگوی اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف مطرح می نمودید. نه اینکه شهر یزد را به گونه ای معرفی نمایید که برداشت ملی، این بشود که یزد؛ جایگاه یک جریان خاص سیاسی است؛ که البته حقیقتا هم اینگونه نیست.

شما بر خلاف فرمایشاتتان که دائما بر وحدت، همدلی و همزبانی و انسجام تاکید می نمودید فضا را دو قطبی ساخته و انتخابات هفتم اسفندماه را به اشتباه به نفع جریان حامی دولت؛ مصادره نمودید و با ظرافت تمام؛ طرفداران دولت را معتدل نامیده و سایر مردم را تندرو خواندید..

سوال بنده این است آیا جمعیت 150 هزار نفری که در همین استان یزد و میلیونها نفری که در سایر استانها به جریان غیر همسوی با دولت و یا مستقلین در سراسر کشور رای داده اند و بیش از نیمی از ترکیب مجلس دهم را شکل می دهند تندرو و رادیکال هستند؟ آیا این صحبتها در تناقض آشکار با شعار وحدت و همدلی جنابعالی نبوده است؟

ادامه دارد….

برداشت از سایت یزد رسا


 

 

موتوا بغیظکم.....

منبع:افسران جنگ نرم

دیوارمهربانی برجام

خیانت بزک

خلاصه از سخنان حجةالاسلام قرائتی


خلاصه ای از سخنان حجة الاسلام قرائتی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

بر اساس آیات قرآن کریم هر کاری که دشمن را عصبانی کند مصداق عمل صالح است.وشرکت در راهپیمایی از آن جایی که دشمنان اسلام را بسیار عصبانی می کند ،یک عمل صالح است.

سه آیه از قرآن قبل از انقلاب عمل نمی شد که پس از انقلاب عملی شد

1-آیه “وأمرهم شوری بینهم”

2-آیه حمایت از مستضعفین

3-ولایت فقیه               

        آیه ای که دلالت بر حکومت ولی فقیه بر جامعه دارد ،آیه 44سوره مائده است:"إنا أنزلنا التورئة فیها هدی ونور یحکم به النبییون والربانیون والاحبار …”

که در برحکومت علما بر اساس کتاب آسمانی دلالت دارد.

بعد از انقلاب به دومورد مهم که باید عمل می شد عمل نشده است 1-اقامه نماز     2- زکات

با توجه به آیه:الذین إن مکناهم فی الارض اقاموالصلوه واتوالزکوة…..

در برخورد با ضعف ها ومشکلاتی که در جامعه اسلامی خودمان جود دارد سه برخورد وجود دارد:

1-توجیه                        حماقت است

2-تضعیف                 خیانت است

3-تکمیل                رسالت است

 

در تعجبم!

 

در تعجبم که پینوکیو بعد از شصت قسمت فهمیدگربه نره وروباه مکار به دنبال فریب اوهستند اما برخی از مسوولین کشور ما37سال بعد از انقلاب هنوز فکر می کنند که امریکا واروپا عوض شده اند وخیر ما را می خواهند

خطر نفوذ

امام خمینی رحمةالله علیه:

اگر دیر بجنبیم ،اسلام امریکایی از جلسات  سیاسیون طاهر الصلاح وابسته به آمریکا ونیز از همین حوزه ها ودانشگاهها چنان زیبا برای جهان پا برهنگان تشنه عدالت ترسیم می گردد که همگی محکوم به فنا هستیم.

صحیفه امام خمینی ره ج 21،ص 614

غلط می کنی شورای نگهبان را قبول نداری

امام خمینی (ره) :

من اول سال به آقایان عرض کردم که این سال خوب است سال اجرای قانون باشد. باید حدود معلوم بشود. آقای رئیس جمهور حدودش در قانون اساسی چه هست، یک قدم آن‌ور بگذارد من با او مخالفت می‌کنم. اگر همه مردم هم موافق باشند، من مخالفت می‌کنم. آقای نخست وزیر حدودش چه قدر است، از آن حدود نباید خارج بشود. یک قدم کنار برود با او هم مخالفت می‌کنم. مجلس حدودش چه قدر است، روی حدود خودش عمل کند. شورای نگهبان حدودش چه قدر است؛ قوه قضاییه حدودش چی است؛ قوه اجرائیه. قانون معین شده است. نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری! قانون ترا قبول ندارد. نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت، که ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی.
مردم رأی دادند به اینها، مردم شانزده میلیون تقریباً یا یک قدری بیشتر رأی دادند به قانون اساسی. مردمی که به قانون اساسی رأی دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا بشود؛ نه هرکس از هر جا صبح بلند می‌شود بگوید من شورای نگهبان را قبول ندارم، من قانون اساسی را قبول ندارم، من مجلس را قبول ندارم، من رئیس جمهور را قبول ندارم، من دولت را قبول ندارم. نه! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید، ولو برخلاف رأی شما باشد. باید بپذیرید، برای اینکه میزان اکثریت است؛ و تشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست، میزان است که همه ما باید بپذیریم. من هم ممکن است با بسیاری از چیزها، من که یک طلبه هستم، مخالف باشم.
لکن وقتی قانون شد [تصویب‌] خوب، ما هم می‌پذیریم. بعد از اینکه یک چیزی قانونی شد دیگر نق زدن در آن، اگر بخواهد مردم را تحریک بکند، مفسد فی الارض است؛ و باید با او دادگاهها عمل مفسد فی الارض بکنند. و اگر نه، رأی می‌دهد آرام. با رأی آرام هیچ کس مخالف نیست. شما می‌گویید که نخیر، اینکه گفتند اینها اشتباه کردند؛ ولی ما در مقام عمل قبول داریم. رأیمان این است که این‌جوری نیست؛ اما در عمل ملتزم هستیم.

صحیفه امام - جلد ۱۴ - صفحه ۳۷۷

مرگ برامریکا

فضای مجازی

جان می دهیم اما جانان نمی فروشیم

رییس جمهور شمااز کدام دانشگاه علوم سیاسی فارغ التحصیل شده است؟

اللهم فک کل اسیر

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خانواده‌های شهدا: کسانی که چهره هیولایی آمریکا را با بزک رسانه‌ای می‌پوشانند، به ملت خیانت می‌کنند

دشمن این مرد عاقبت به خیر نخواهدشد

شعر زیبای جوان یزدی در دفاع از مردم یمن

شعر «زوزه ی گرگ» سروده ی محمد رضا آتشی از شاعران جوان استان یزد در خصوص مظلومیت مردم یمن است.

پست لبخندهای بی معنی باز دندان اجنبی پیداست

زوزه ی گرگ ها بلند شده یمن اینبار یکه و تنهاست

از کمان کسی رها شده که کارش این بوده «حق ستیزی محض»

تیرمسموم غرب آمده وهدفش قلب ملت صنعاست

پشت این فتنه مکر روباه است غافل از اینکه راه بی راه است

چاه کن خود همیشه در چاه است جبهه ی حق همیشه پا برجاست

امر از سمت صهیونیست یهود دشنه در دست خاندان سعود

منطقه باز سخت نا امن است سگ نحس نجس دوباره رهاست

کینه دارند کینه ای شتری خیبر و بدر یادشان مانده

دشمنی با حکومت علوی بغض دیرینه ی یهودی هاست

هر کجای زمین که ظلمی است هر زمانی که خون و خون ریزی است

حرف از ظلم در میان باشد پای ثابت همیشه آمریکاست

انظرو یا جماعت الاعرب! یمینیون شعب اخوتنا

ها هناک هناک الاستکبار این سکوت دوباره بی معناست

وحدت و یکصدایی وایمان این سه با هم نوید پیروزی است

نور قرآن، ولایت و عترت در دل شب چراغ راهنماست

و سحر می رسد باذن الله که قدم های صبح در راه است

می رسد فصل سبز و آرامش می رسد از نشانه ها پیداست

منبع:یزدرسا

سه شهید برای جسدیک دختر ایرانی

ایران دستاوردهای فعلی خود را مرهون نبوغ رهبر عالی این کشور است.

 

 

عضو ارشد اندیشکده شورای روابط خارجی و کارشناس سابق وزارت خارجه آمریکا در امور ایران در یادداشتی در واشنگتن‌پست نوشت: ایران دستاوردهای فعلی خود را مرهون نبوغ رهبر عالی این کشور است.

انعکاس خبرگزاریهای دنیا به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا وامریکای شمالی

خبرگزاری فرانسه: رهبر معظم ایران از جوانان غرب خواست تا اسلام را مطالعه کنند و « در واکنش به سیل پیش‌داوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از این دین به دست آورید.»

نشریه فارین پالیسی: رهبر ایران در نامه‌ای سرگشاده و غیر منتظره به جوانان اروپا و آمریکا اظهار داشت: اصرار نمی‌کنم که برداشت من یا هر تلقّی دیگری از اسلام را بپذیرید بلکه می‌گویم اجازه ندهید این واقعیت پویا و اثرگذار در دنیای امروز، با اغراض و اهداف آلوده به شما شناسانده شود.

شبکه بلومبرگ:  آیت الله خامنه ای رهبر ایران از جوانان غرب خواست درباره اسلام پیش داوری نکنند.

شبکه المیادین: آیت الله خامنه‌ای جوانان غربی را به شناخت اسلام از منابع اصلی دعوت کرد.

صدای روسیه: رهبر معظم انقلاب ایران در نامه ای سرگشاده جوانان اروپا و آمریکای غربی را دعوت کرد تا اسلام را بشناسند و گفت غرب به دنبال هراس افکنی و نفرت پراکنی علیه اسلام است.

نیویورک مگزین : رهبر ایران از جوانان غرب خواست تا با ذهن باز درباره اسلام تفکر کنند وی در نامه‌ای سرگشاده نوشت: از شما می‌خواهم اجازه ندهید با چهره‌پردازی‌های موهن و سخیف، بین شما و واقعیت، سد عاطفی و احساسی ایجاد کنند و امکان داوری بیطرفانه را از شما سلب کنند.

بی بی سی: رهبر جمهوری اسلامی از جوانان غربی خواسته است برای آشنایی با اسلام مستقیما به قرآن و زندگی پیغمبر اسلام مراجعه کنند.

این شبکه خبری دولتی انگلیس در بخش دیگری از گزارش مربوط به نامه رهبر فرزانه انقلاب به به جوانان اروپا و آمریکای شمالی آورده است: رهبر جمهوری اسلامی خواسته است تا جوانان غربی، با استفاده از امکان دسترسی به اطلاعات، در صدد کشف واقعیت برآیند و گفته است"امروز که ابزارهای ارتباطاتی، مرزهای جغرافیایی را شکسته است، اجازه ندهید شما را در مرزهای ساختگی محصور کنند.”

منبع:خبرگزاری تسنیم


حقایقی در پنج ثانیه ازسخنان ایت الله خامنه ای وجود داشت که در پنج ساعت یاوه گوییهای سیاستمداران غربی وجود ندارد

 

هانت به مقدسات اسلامی در اروپا تشدید جنگ مذهبی


در اینکه غرب از افزایش جمعیت اقلیت مسلمانان در کشورهای اروپایی هراس و وحشت دارد، نباید با اهانت به مسلمانان به این نگرانی خود پاسخ دهد.چرا که این برخوردها نه تنها به حل مشکل نمی انجامد بلکه برعکس بر مشکلات و دل نگرانی ها می افزاید . به نظر می‌رسد در این خصوص نیز صهیونیست ها به کشورهای ر اینکه غرب از افزایش جمعیت اقلیت مسلمانان در کشورهای اروپایی هراس و وحشت دارد، نباید با اهانت به مسلمانان به این نگرانی خود پاسخ دهد.چرا که این برخوردها نه تنها به حل مشکل نمی انجامد بلکه برعکس بر مشکلات و دل نگرانی ها می افزاید . به نظر می‌رسد در این خصوص نیز صهیونیست ها به کشورهای غربی آدرس غلط می دهند. رژیم صهیونیستی در تلاش است بین خود و کشورهای اروپایی در خصوص اینکه هر دو از افزایش جمعیت اقلیت مسلمانان تهدید می شوند، دغدغه مشترک ایجاد کند. یکی از اهداف رژیم صهیونیستی از این تلاش ها زمینه سازی برای اجرای لایحه دولت ملی یهود است که خطر بی خانمانی و آوارگی نزدیک به یک میلیون و هفتصد هزار فلسطینی ساکن اراضی اشغالی سال 1948 موسوم به اسرائیل را به همراه خواهد داشت. از این دید رژیم صهیونیستی پوست موز زیر پای اروپائیان می اندازد و با تحریک احساسات آنها علیه مسلمانان مقیم این کشورها از فضای حاصل از آن برای اجرای طرح های نژادپرستانه خود در فلسطین استفاده کند

.ماهیت طراحی هایی که در خصوص رخدادهای امنیتی مشکوک پاریس و تبعات ناشی از آن دیده می شود شباهت زیادی با پیچیدگی های حوادث منتهی به 11 سپتامبر سال 2001 آمریکا ،حوادث منتهی به اشغال عراق و دیگر تحولات و بحران های خاورمیانه شامل بهار عربی دارد که در همه آنها مخاطبان و بازیگران به دلیل مواجه شدن با معادلات چند مجهولی با نوعی از سردرگمی مواجه می شوند که امکان تصمیم گیری درست و سریع را از آنها سلب می کند و چه بسا امکان دارد آنها را به اشتباه بیندازد.